Bakluckeloppis 3 oktober 10:00

Nu på lördag arrangerar klubben en bakluckeloppis på grusparkeringen mellan SMHI och Lidl i Norrköping. Vi startar 10:00 och räknar med att avsluta vid 13:00. Det är inte krav på föranmälan men vi kommer ha en inpassering för att hålla koll på antalet besökare. Detta så vi kan säkerställa att vi följer begränsningen på 50 samtidiga besökare. Klubben kommer inte ta ut några avgifter för detta arrangemang, vare sig inträde eller för de som vill sälja. FRO kommer finnas på plats och erbjuder kaffe och korv till försäljning men i övrigt finns inget förberett på platsen såsom bord eller el. Var och en får lösa sina behov själva.

Platsen är grusparkeringen (asfaltsparkeringen är ej tillgänglig för oss) utanför SMHI på Folkborgsvägen i Norrköping. Varmt välkommen!